32.Seiberer Bergpreis/30.04.17!

wird’s wos mitm mitfoahrn,ignaz,hm :eyes: :eyes:

das dermoi wos werd,…eichane Start Nr.waas i scho!!San jo ned grod wenich de autretn !!

ich bin nciht dazugekommen das fahrzeug rechtzeitig herzurichten

[color=#0000CC]ignaz,aber die Gelegenheit mit zmachn…gibs ja no öfta! :wink:Du host owa de Meglichkeit…dir üba Seiberer TV des Startprocedere aunzschaun!!1kps member"wick"& Gemahlin…sind mit ihren Raritätn am Start!ois Guade!!

www.seiberer.at [/color]

Auffe damit!!!

dermoi muasst di zspragln,hearst,des foid jo mit laundshaag zsaumm,shit :rage:

aktueller Wetterbericht:

[color=#0000FF][Klassika schlechthin,…mit 1 Oarsch auf 3 Kirtäg,…vagiss Assen ned!! :eyes:/color]

[color=#FF0000]zn richtichn Zeitpunkt ,…des tät jo passn!! :wink:

im übrign,…dermoi sois a mitm Seiberer TV kloppn…s’Startprocedere ob 1000,…d.h.Ihr 2 sads live zn segn,klass!!! :wink: [/color]

do foit des rollaut uschaun in ooe eh aus,waunn des von seibara a in da glotzn zn segn is,oda :eyes: :eyes:

jetztn host de Woi!segn ma uns iin Weissnkirchn :eyes: :eyes:

…so muß man mal in einem Motorrad-Forum aufgestellt sein!

des warat scho wos hearst,vllt.kimmt de bertie,de oide schochtl,.mitm rl fön vo ihrn vablichanan a dazua,miassat ma hoid scho uma 6e losziagn :cry: :cry:

[color=#0000FF]zu lange in Morpheus Armen,…woraus dann eine Verspätung entstand!Nachdem ich feststellte das ich die Zeit nicht mehr aufholen konnte-ich hätte wohl das gesamte Startprocedere verpasst-hielt ich in der Nähe Göttweig an,…um in einer Gastwirtschaft einzukehren!Dort war es mir dann möglich…mittels Seiberer-TV doch noch was vom Start zu sehen!

wie Du schon angeführt hast,…war eine grosse Anzahl an Startern,u.a.auch viele Freunde der Produkte aus Pontedera!
Fein,das Ihrs geschafft habt live dabei zu sein!! :wink: [/color]

… und dieses Modell wurde von einer Frau pilotiert … :wink:

Ich habe mich beim Zieleinlauf postiert weil ich erst nach dem Start des Rennens in der Wachau eintraf und außen herum fuhr. Das interessanteste Moppet war für mich der Zweitakter mit Ventilen aus 1926 - leider waren meine Akkus beide leer, als ich ihn entdeckte. Im kleinen Fo sind weiter aussagekräftige Bilder meiner Aktivität zu sehen … :wink:

Das Bild unterhalb dürfte eine Norton gewesen sein, ein kurzes Video zweier Bonnevilles zahlt sich nicht aus, es online zu stellen.

[color=#0000FF]i mi so recht erinna,…schaut des Gerät nebn der Vespe…sehr stark eina VZ 50 gleich,…wenn auch die Kolorierung

ned vo PUCH war,…eine blau gelackte VZ hats nie gebn!

Thx fia das Pic !! [/color]

[color=#CC0000]Sö,a KS 600 Zündschnapp,äh,ZÜNDAPP,woow,scheen!klass,des Buidl,Sir!

Waunn i ma des aso auschau,…siach i erscht wos i ois vapasst hob,shit :rage: :rage: :rage: [/color]

noch ana 1200 SC her,Sir,odr? :eyes:des "Orantsch"warat hoid a wengl gwöhnungsbedürftig,hm?? :eyes:

PUCH RL wearn imma wenicha,schod,do woa in friarare Joahr oft a gaunse Armada am Start!RLE findst iwahaupt nearma :cry: :cry: :cry: :cry:
de RL auf den Buidl wirkt fost scho iwaresturiart,…des imma aus da Sichtweise des jewäulichn Betrachters,wos maanst Du?? :eyes:

1200 SC dürfte stimmen und die Farbe ist ok - Orange hat ned KTM erfunden, sondern Laverda … :wink:
Is’ die gleiche G’schicht wie die mit dem Entenschnabel - den hat ned BMW erfunden, sondern Suzuki …

Und von beiden bekannten Marken gibts leider mehr als von den Erfindern … :wink: