1000ps-Forum-Knigge

Hallo alle zusammen!

Bin nimma ganz so neu aber doch noch irgendwie!

Versprochen, ich stell nur eine ganz leicht zu beantwortende Frage und die hat sogar mit dem Forum zu tun:

Wie verhält man sich RICHTIG in diesem grenzgenialen Motorradforum?

Ich bitte um eure Meinungen.

Danke.

Gerald

hmmm … bin brandneu in diesem forum …
aber zum vrhalten … ich denk mal, dass man jeden anderen so anreden/schreiben sollte, wie man selbst angeredet werden will, dann passt das irgendwie schon.
lg,
BB

Grundsätzlich pflichte ich dem Baerenbruder bei, frei nach dem Motto: Wie man in den Wald ruft…Manchmal kommt’s halt dann anders als man denkt.
Liebe Grüße und viel Spaß!

Nächste Frage? :eyes:

Na im Ernst - i glaub´ so schwa is des gor net.

Hülfreich warat´s vielleicht scho, waunn´s an Vuastöllungsfredl gawat.

Und eb´nso hülfreich, waunn ma zumindast sei Profü hoibwegs ausfüllt, damit de Aundan wiss´n, aus wölchana Geg´nd ma z. B. kummt, wos fia Moppe´rl ois ma foahrt, etc.

Und a poar freindliche Worte zum Au´faung schod´n sicha a net. :grin: :grin: :grin:

Wo bleiben die blöden Meldungen und Kommentare!?!

 
jeeeep, der meinung bin ich auch.
 
erspart MANN/FRAU sich das vorstellen.
 
reicht bei einer anfrage ein einfaches seeers, griaß eich, hallo, hi und für´n siebenaholwabiker a grüazi.
 
wenn´s wen interessiert, wer des ist, der eine dämliche oder kluge frage stellt, hilfe braucht, für sein eisen was sucht etc., kann er ja im profil nachschaun und muß net erst nachfragen.
 
 
chris
 

 
erwartest du bei so einem ernsten thema?
 
bist dir sicher, daß´t net doch scho länger da bist :wink:
 
chris

Jo sciron erwischt, i lies scho a Zeiterl mit… Misch mi owa nit oiwei ein…  :wink:

 
feigling, hätt i jetzt fast gsagt :grin:
 
chris

host es nur „fast gsagt“… :wink:

…FEIGLING! :wink:

Wer red eigentlich mit dir Happyup… Mia Soizburga missn jo zomhoitn oda bist do a Steirische Eichl???  :wink:

…bin do bei de Kropfatn ois Entwicklungshöfa! :grin: :wink:

Bitte ned,Es Monstale und a Soizburga :grin: :grin:,da kennts Es glei wida ins Boarische vaschiabn :grin: :grin:

lgpg

 
siachst, scho passiert.
 
wia soll er des wissen, mangelhaft wia du dei profü ausgfüllt hast :grin:
 
 
 
chris

…den Rupertiwinkl zruck es …es…Franzosenfreunde! :rage: :wink:

…hotta wos von Pongau gschriebn!
 
Wena aus Gastein is sama wahrscheinlich verwandt! :smiling_face: :grin: :wink:
 
 

owa wenn ma a bissl mitdenkt ku mas erraten!! (Nickname!!) :rage:

I glab eher, dass er kemman is um Entwicklungshilfe zu erhalten… :grin: :grin: :grin:

 
ist des st. hansen logik?
 
könnt ja auch heißen 5.6.00 du jungmember :wink:
 
 
chris

Burli!
 
Ned pappert wern sonst find i di Du Hillbilly! :wink:
 
Ko ned so schwa sein Innergebirg - bei am von de Woserlecha wo se de Pongauer zur Tränke treffen! :grin: :wink: