Braunsberg Bergsprint

Koitverformung ist der Abmeldegrund?!

Doschauher…

Kann sein, habs aufs Fahrwerk gschoben bisher :grin:

Hi Jungs hab ne Frage gibts Fotos oder Videos vom Rennen ?

fotos gibts auf meinem blog, die sind aber völlig unspektakulär da mit dem handy aufgenommen (und ehrlich gesagt, fotografieren is ned so mein ding)

er hot zumindet gsogt, dass des vuadaradl so komisch wegsteht. do kauma daun glaub i schon von koitvaformung reden …

Fotos hier

https://picasaweb.google.com/TriumphClubWien

Leider nicht gerade die beste Kurve für die Bilder.
Video hab ich oben meins reingestellt, vielleicht gibt´s ja welche auf Youtube.

lg

oiso i find die fotos guat, bin owa a ka profifotograf. meine san wesentlich schlechter.

beim rennen selber hot de schrägloge von maunche ärger ausgschaut, wie auf den fotos. ma sieht dass a foto nix kaun im vergleich :wink:

herzlich willkommen 2takt Geist oder Pilli möglicherweise Gruß August
wieder mal an neuen Nick ? :eyes:

Top Danke e guade Fotos des Video von da Drohne warad interessant hoff ihr seit nächstes Jahr wieder dabei das die Veranstaltung am Leben bleibt

Jo de Videos taten mich auch interessieren

I bin auf jedenfalls wieder dabei, wanns Wetter passt.
Viele Veranstallungen der Art gibt leider nicht mehr.

Lg

wos mi wirklich wundert is, dass so wenig zuschauer worn. des wetter hot doch e passt … do solltatns amoi a bissl a werbung mochn, den wirtn unten verdonnern dass er an ausschaunk mocht bei start, zwischenstation und/oder ziel, etc.

do is da triumph-verein scho a bissl potschat. de kenntatn doch de firma triumph aunhaun, a bissl wos zu sponsern oda plakate etc. ztu liefern, die letzten modelle zum anschauen hinstellen oda wos was i … do wird doch irgendwem wos eifoin? de grossen firmen hom doch e olle die ur super marketingfuzzis. vielleicht a kooperation von triumph & triumph :grin: :grin: :grin:

ned soviel Leute bei ihren Bergrennen haben