Give a Smile Tour 2014 - 11.02.2014 18:32

ein Spendenmuffel bin, man aber heir sieht, dass das Geld in Österreich bleibt und ich mein Hobby mit dem guten Zweck verbinden kann, wie oder was darf man da spenden? Ist es so wie beim Toy Run?
Bitte um Aufklärung.
Sicher kann ich zwar noch nicht zusagen, aber ich hab mir mal frei gehalten.

Kennat sein, dass ma uns do sehn. An dem Tog dürft i no nix vorhobn…

… ALSO … ja die Marie bleibt in Österreich und das kannst auch kontrollieren. Für die Monika (Leiterin der Kindercharity) leg ich beide Hände ins Feuer !!!
Du kommst zum Treffpunkt - peckst ein kleines Startgeld (normal 10 Euro pro Person oder gerne auch a bissi mehr :wink:) und dann fahren wir (natürlich gemütlich weil in großer Gruppe) nach Unterpremstätten am Schwarzlsee zu einem gemütlichen Beisammensitzen. Dort wird dann auch die Monika den Spendenerfolg vberkünden und danach geht entweder wieder nachhause (jeder für sich) oder du nimmst ein Zimmer und hängst noch einen Tag dran. Wir fahren immer heim.

Würde uns freuen dich kennen zu lernen.

… Tommy :wink:

vielen Dank Gerry
Jo, würde mich auch freuen ein paar mehr von do kennen zu lernen.
Wie gesagt, frei gehalten hab ich mir und ich hoffe es klappt.

Schon allein die Abkürzung „GaSmiT“ ist eine Aufforderung zur Teilnahme :wink: - werde versuchen rechtzeitig am Start zu sein

brich weg, GaSmiT is super, taugt ma :grin: :grin: :grin:

Starke Aktion vom Unterpremstättner Tourismusverband für die Kinder

(des ab Unterpremstätten heißt im Klartext das die Mopeds in UP gezählt werden)

owa sowas von geil :-))))))))))))))))))))))))))))))

… wir stoßen jetzt fix in Guntramsdorf zu euch dazu. Werden ab 0915 auf eure Vorbeifahrt warten und uns dann einreihen.

Für alle die nicht nach Wien wollen ist das die Möglichkeit mit uns in Guntramsdorf zu warten.

Freu mich auf euch alle :wink:

Do werd ich mich bittschön auch einreihen! Owa heuer nur ois mit dem Strom schwimmender… g’frei mi schon! :smiling_face:

Und da Himmäää is gölb und de Wiesn is rot… :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Ehhh kloar das des ned wirklich so woar…gg

Owa scheen woar’s, a Wetterglick hobn ma a g’hobt… außa aum Semmering beim Hamfoahrn… do woar’s Oa…koid bis… ca. Gloggnitz… do hod’s a g’regnet… zwengan foischn Visierschutz hob i do daunn leida schnölla mochn miaßn das des Wossa vom Visir geht… :wink: :grin: :grin: :grin: Daunn woarn da Gerry-Onki des Neffe und i noch beim Luon Chong Fuuuu fein Spochtln… warad kaum mehr auf de Gas kumman mit den voin Raunzn… und hiaza bin i daham, hoffe es hod uandlich klinglt in da Kassa… fiar de Gschroppaln… de OÖsis hobn umgedraht, bis auf’n hoartn Kern von AN GAUNZN MAUNN!!! Schamt’s eich hearst… des MK’tschal soid ned amoi aum Start g’wesn sein… :sob: Buuuuuuh! Hiaza bist owa tiaf g’foin… wo du doch imma sogst aum Nossn foahrt sa sich GLEICH wia aum Truckanan… :wink: :grin: :grin:

… wenn ana mit 2 Kilo in ana linkskurvn den restlichn Sauhaufn iwahoid … spricht ma daunn von „mit dem Strom schwimmen“ i was es echt ned … ???

…des rechte Getümmel woar Straundgut… drum hod des so schnööö g’wirkt… :wink: oisa echt bei ZWA Spurn… do hod ma anfoch schnölla fertig… meine Weibsn beschwern sich a imma…" i bin ka Autobauhn, imma bist so schnö fertig…" :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Weul… in da Hapfn tuat ma nur ans laung… erschtns schlofn und zweitens Fernschaun… :smiling_face:

Also des verbitt ich mir. bin selten so diszipliniert gfahrn…

Aaaahhaaaa,… jo!

Strom,…

jo,…

owa net schwimmend,…

eher unter Strom! :wink: :grin: :grin: :grin:

so kenn I unsern Börny! :grin:

Hot mi gfreit Di kennen zu lernen, vielleicht sieht ma sich mal in freier Wildbahn wieder!

manst das Du laut aufzagn darfst! :wink: :grin: :grin: :grin:

Hot mi gfreit Eich mol wieda zu treffm!

… des Obmdessn wor die Hölle … soooooooo guad und soooooooo lecker und soooooo vü und daunn soooooo müde dass i gleich um neine eigschlofn hob :wink: Heute solls ja schöner werde als gestern … schau ma mal :smiling_face:

lg auch an die liebe Familie 76 !!!

Jo bei Dir drimand oda? Bei mir schaut’s noch recht gacksi aus…

… in da Frua (0800) wors no aufgelockert … jetzt is orsch … faulenzn is augsogt :wink: