Biker und Bikerinnen Raum Wien und NÖ

kloa, moch ma. i bin jo so a oft gnua untawegs.

geht Leida ned Hr W-ds …weyl i aufd Nocht wos vor habe :wink:…owa Heite ab 13 Uhr …schaugts scho Bessa aus , zumindest von meina Seitn aus … :wink:

Lg Pg

Moch ma des um 1300

Gfreit mi :smiling_face: …Wer dann so gegen 13.30 dortn seyn Außa es Brunzt , daun halt ned :sunglasses:

Bis Boid :wink:

Lg Pg

leiwaund wors pili. der eingebürgerte baya kau e freindlich a sei :grin: :grin: :grin:

…des hobts Eich Bloß Eingebildet :rage: …des woar nämli goar ned i …sondan ana meina Klons De gabs amol Bsondasd Ginstig im 10 na Aufreiß- Pilli Vorteils Packal :smiling_face: :grin:…ah Jo und Daunkscheen fürn Kaffe lässta ausrichtn :smiling_face:
…und Brave Menscha soits a Gwen seyn :eyes: :eyes: :dizzy_face:…i glaab i muaß Eam Neich Programmiern-bzw Austauschn oda sowos :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…kaunnst a akzeptiern, das maunche Pfosten den EIffetuarm noch Englaund „transferiern“… deswegen wird’s ned richtiger und deswegen redn mir trotzdem NOCH deitsch!
Oisa i foahr a KA Bike! Asooo, aussa auf da Daunauinsl… DUART schau! :wink: :grin: :grin: :grin:

Jo, des ekelhofte aun dir is ma e muads ogaunga … hob mi nochan kaum konzentriern kenan bei da mopedrunde, so verstört wor i :grin: :grin: :grin: :grin:

Na des glaub i ned :grin: …do werd Eha De Werte Frau Sozia :wink: Ihre Festhalte Meeglichkeiten Neu überprüft , und a eventuale a Bissal danebn griffn hobn :grin:…so wiasd mit Deym Propella aungasd host :sunglasses:- is owa eh Legitim und Außadem is Ostan :smiling_face: wo De Hoibe Wöld nach sowas suacht :sunglasses: -oba ob noch Deine- kaun i Dir beym Bestn willn ned Beantworten

oiso wenn di hoibe wöd noch meine … suchat, des brauch i daun a ned. söbst wenns nur die weibliche höfte is.

gengans Hr W-DS …des is Unfair und a Diskriminierend :worried: …daweil gibts doch a Gaunze Menge von Liebreitzend Anmutigen Geschöpfen :smiling_face:
…Dich sich Bestimmt gern danach sehnen würden bei Ihnen Irgendwos :dizzy_face: zu suachn :wink: :grin: :grin: :wink:

Is aba was anderes!!!
Nimmst sowas auf da TM mit???

lg

kömma scho mochn waunsd da a Ane auf De Duc auffe schnoist :wink: :grin: :grin:

Do wirds aber Platzmäßig eng mit so an zorten Popscherl

bei meina a :smiling_face:…da hoasts daun F-Oarsch :sunglasses: hods Sitz Bankl gfressn :dizzy_face: …Na Servas :grin: :grin: :grin:

wennst da de gaunz linke aufesetzt, de frisst ned nur dei gaunzes moped mitn oarsch, sondan di a glei …

Du bist echt Gemein :cold_face: :sob: :sob:…Grod in Di (gaunz linke) :smiling_face:
…hob i mi scho de Gaunze Zeit Narrisch vaschaut ghobd :smiling_face: :grin: :grin:

De is besonders schoarf

ai tät dem pili olle gönnen, daun issa wenigst amoi ausgelostet :grin: :grin: :grin: :grin:

den birner kenn i e guat. da 8.5. geht se leida ned aus

wenns a schworz-göwe raketen sechts, daun bin des meistens i :grin: :grin: :grin: obwoi, vorm birner hätts mi scho fost amoi zerlegt wegen so an deppaten käfigtreiber, der ned gwusst hot ob er noch links oda rechts wü bei da kreizung … den hob i daun a a bissl wos ghassn …